Saturday, May 7, 2011

60 > kamal effendi meluahkan perasaan

Assalamualaikum readers!
haaa...kalau tengok title entry kali nih dah memang kontroversi betul haha!
kalau diikutkan tadi,niat di hati dah nak tido,tapi sempat lagi blogwalking kat blog-blog yg cik dieya anggap feymes laa bagi cik dieya..yg memang blog wajib bukak setiap hari walaupun xda new entry..!


salah satu blog yg cik dieya mesti ziarah,blog kamal effendi yg semakin feymes tuh...oh ya! memang anda feymes. xbuleh nak dinafikan lagi kamal oiii...haha. okay okay mesti ramai yg dah kenal kamal ni kan,and cik dieya kenal incik kamal nih dari blogger trkenal jugak, cik epal ...ala,time tuh yg kecoh-kecoh pasal scandal apa suma tuh kan..and cik epal tuh pun memang blog dia,saya mesti baca tetiap hari.memang x miss la satu cerita pun sejak saya follow dia.hehe


and dari blog cik epal,saya kenal kamal melalui cerita-cerita dia then terus follow blog dia. and blog kamal effendi nih bukan follow kosong,tapi memang berbaloi sebab entry semuanya besh2! paling best bila kita sendiri dapat rasa yg semua cerita tu memang cerita benar and tiada unsur-unsur hipokrit ke apa..


and yang paling bahagia sekali..bila kamal effendi follow balik blog cik dieya! (eyh apa ayat "bahagia" bagaii ni..oh, maksud saya heppy sesangat!) yela,kau ingat senang ke blogger feymes nak follow blog kita yg entah apa-apa nih? x pecaya?p tengok senarai follower saya,haha! takbur betul aku!


and time kamal update yg dia akan futher study kat Auckland tuh, beberapa lama lepas tuh, cik dieya dapat taw yg kamal nih akan pegi tempat yg sama macam salah sorg schoolmate merangkap bandmate saya dulu, Siti Amalina Nadia..kau kenal kan kamal? x kenal aku cepuk kau! haha over betul. then bila depa nih dah sampai auckland,start study pa suma,cik dieya jumpak facebook mr.kamal nih dr friend amalina nadia.senang panggil,yaya laa..hehe panjang bebeno nama nak sebut..then apalagi, terus la klik button add as friend! and memang xpayah tunggu lama,mr kamal approve.time tu memang rasa macam teruja gila dapat taw crita blogger feymes nih dari facebook.kadang-kadang terbaca comments ataupun lagu-lagu yg di-tag dr kawan saya tu kat kamal and kawan2 yaya yg lain..


haa dipendekkan cerita,baru-baru ni saya perasan yg kamal dah xda dalam friendlist.perasan tu pun sebab dah xda apa-apa update pasal dia..then cari kat friendlist xda,sah2 laa dah kena block.HAHA padan muka kau cik dieya. tapi terpikir-pikir la jugak kenapa tetiba jadi mcm tuh kan.sebab cik dieya bekawan ngan yaya,so kira ada mutual friend lah kan..tapi last-last baru taw crita bila kamal effendi meluahkan perasaan (hiperbola betul ayat aku ni "meluahkan?" haha) dalam entry dia yg latest...5 may lepas kalau x silap.haa siap hafal tarikh lagi! haha kalau nak baca klik ENTRY NIH


okay okay saya memang hormat la keputusan incik kamal...sbab kengkadang kita pun perlukan privacy sendiri kan? and saya pun macam tuh.facebook saya pun x ramai friend,sebab saya akan tapis..yg betul-betul kenal baru approve. so bila jadi macam nih kat diri sendiri,jadi memang saya memahami situasi kamal effendi..tapi yg follower tuh,xda men block2 kan? hehe so tetap boleh berbangga sebab blogger feymes macam kamal effendi dah follow saya. ish takbur lagi aku.


jadi untuk kamal effendi,kalau la terbaca entry ni,(rasa-rasa dia baca tak?haha) saja nak bagitau saya akan sentiasa jadi peminat setia blog anda.uihh peminat tuh! and betul jugak cakap salah sorang dalam inbox tuh yg bagitau suh kamal effendi adakan fan page..kau memang dah feymes pun,buat jela fanpage untuk kami peminat-peminatmu..haha gataiiii ngat aih..okay okay ayat baik sikit, sampai masa nanti buat fanpage ye untuk kami-kami nih..mesti ramai lagi yg berpendapat sama macam cik dieya,kan3?


so yg tuh jela nak merapu meraban malam nih..bila baca balik pun ntah ayat apa cik dieya tulis.sebab menulis nih memang dengan lajunya.sebab banyak sangat nak cakap takut terlupa.HAHA mengada-ngada la aku nih.eyh dah berjela macam karangan budak SPM ja gayanya!okay nanti kita jumpa lagi next entry.sudah maw tido, nanite!


p/s : dah pukul 12 lebih...nak wish Selamat Hari Ibu.esok kita wat entry hari ibu pulak k? :)
thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers