Sunday, January 9, 2011

26 > AJL

dalam mood yg tidak baik
sebab ana raffali menang juara lagu
saya tidak suka dya dan tak rasa dya patut menang
kalaw ada sapa2 minat dya,mintak maaf yea
tp saya lebih rasa faizal tahir layak jd pemenang
sekarang mood tidak baik sbb saya dpt taw sorg budak condemn lagu faizal
it's ok if nak cakap x suka faizal
tapi jgn ah ngada-ngada ckp dy x pndai wat lagu ke ape
wuaaaa sesungguhnya saya x dapat mengawal emosi pada msa sekarang
and know what, saya memang dah nangis dpn tv tadi bersaksikan parents dan adik-adik saya..sebab saya xdpt terima hakikat ana raffali menang.
selain faizal tahir,ada lagi meet uncle hussein..black..xpun yuna utk dipilih
tapi...ana raffali??? =.="
hakikatnya.saya x suka dy menang.titik.

p/s : maaf kalaw entry neyh beremosi.n mintak maaf kpd peminat ana raffali d luar sna.ini hanya luahan hati seorang peminat seni tanah air.yg sememangnya belum dpt menerima kemenangan berpihak kpd beliau.whatever pun,tahniah jugaklah ye

thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers