Monday, December 6, 2010

16 > coklat 2 kupang

mood : senyum sorang2
jari menari-nari atas keyboard sambil bibir terlukis senyum
cewwah~ hati bunga-bunga ke cik dieya?


yup! hati saya mmg sdg berbunga-bunga
ada kes dgn coklat 2 kupang dkt atas tuwh
hari neyh waktu gap sebelum masuk next class
dieya tgh sembang2 ngan kawan-kawan sambil makan mee goreng
haa pagi2 telan mee goreng! mmg kenyang ~
tengah sedap makan,ada sorang budak sweet tuwh
berdiri dpn pintu kelas smbil senyum and tuding jari kt saya
time tuwh..i was like..."kenapa lak dah nii?"
and dengan masih tersenyum budak sweet tuwh jalan betul-betul dtg tmpat saya
dgn baju pink bertudung putih.ya sgt sweet! 
hai..tgh makan ke?
haa..maii2...mai makan..
and then dengan x semena-mena dya letak satu bar coklat atas meja 
sambil senyum, dya bangun nak balik kelas
cadbury roast almond dya bagi kat dieya
 hehe kalo bab coklat,mmg dieya akan jd sangat3 teruja! so sweet dya tuwh


haa yg xtaw crita tuwh mari cni saya share
tuan punya badan yg saya ckp si manis tu, kawan saya
bukan classmate, tp km dlm 1 department
sblum ni, kami xda pun penah cakap2..
cuma dya kwn skolah rendah boyfie saya, n dya juga ex-roomate kawan saya
kami start kenal-kenal dalam facebook..kalo selisih tepi jalan pun,senyum-senyum jaa
wah! dah mcm cerita budak-budak mentah nak kapel kan
hellow~ she's a girl la weyy...
kes coklat 2 kupang tu start masa dieya men teka-teki ngan dya
pasal someone yg rapat ngn dya tp org lain xtaw
yeah~ lebih kurg mcm secret admire la kaannn...tp xtaw la kalaw dh jd "special" kann heheh
masa teka-teka tuwh dieya dah jenguk2 blog si manis ni 1st time..
follow then bca la entry2 dlm tuwh..hehe
kebetulan satu entry neyh macam menarik perhatian..sedih..tp ending dy mcm best
then bila msuk fb,nmpak post-post berkaitan
and dlm teka-teki tuwh dieya dpt tangkap sapa si secret admire si manis neyh!
haha and dat time la si manis ckp nak bg hadiah coklat 2 kupang.yes! saya nak tuntut haha
nak dijadikan cerita..hari selepas tu kowt bfday cik dieya
then si manis ni pun wish bfday n ckp ...

 epy bday nadia!! coklat 2 kupang di up to 2 hengget!!
may god bless u~~

yeah~ as simple as dat jaa...
siap melawak lagi sebut nak cadbury
bayangkan! baru ja kenal, baru ja sembang sekali dua tiga kali
and lastly dya dtg kls bg cadbury roast almond!
hahaha msti ramai yg baca neyh rasa mcm dieya over je kan
yaa! saya mmg over bila ckp psal coklat...gula-gula jaa yg x suka okeyy
and si manis ni mmg sgt manis caranya
sbb post dlm facebook tu pun dah lepas berzaman
and memang cik dieya igt post tuwh cuma chit-chat n comment2 biasa jaa
but she still remember~
nak taw x sapa si manis tuwh...farah nabihah namanya...
jemput-jemput la kenal cik farah ni kat blog dya
and satu menda ja yg dieya igt pasal farah ni...dya sangat sangat sangat gyla pink
x kisahlah apa saja yg warna pink,mmg dya suka
see, dya mmg sweet! haha
dh lah, takat ney ja dlu..actually post neyh boleh ja dipendekkan
tapi dieya saja gatal tangan nak wat karangan panjang-panjang
to cik farah nabihah..thanx alot lalink! u made my day :)

thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers