Sunday, June 19, 2011

double wish~

Assalamualaikum semua!
Just a short entry here..sebab dah mengantuk sangat2..

Cik dieya nak ucapkan Happy Father’s Day untuk bapa-bapa di luar sana khas buat ayahanda saya,encik Ismail bin Ku Ishak yg merupakan superhero saya sepanjang 21 tahun saya membesar.


Dan hari nih juga,19 jun birthday mama saya yg comel dan baik hati..hehe..Happy Birthday to my dearest mum,Puan Norbaini bt. Mat Ali..thanx mama untuk nasihat mama pagi tadi :)ma,I love u!



So..kawan-kawan macam mana?dah wish untuk hari bapa?kalau belum,cepat pegi peluk cium bapa anda and cakap yg kamu sayang dia :) xperlu nak malu,sebab sementara masih berkesempatan nih la kita boleh ucap..kan? akhir kata,saya sayang parents saya! <3



Okay lah..dah nak tido,esok kena bangun awal..nanite! 

thanks sebab sudi usha!

3 comments:

Jimmy Azimin Ali said...

lalala.....saja singgah sini...:)

( jom klik )

SENORITA ZATY said...

happy family , cnteknyee blog akak skunk nie , nak jugakkk

dieya said...

hehe.. :) tq!
mintak tlg kwn adk buatkn :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers