Saturday, April 30, 2011

56 > habis sudaaa

Assalamualaikum n selamat petang kamu semua!


Dah banyak hari jugak cik dieya x update..kalau diikutkan masa,memang sekarang tgh free...cuma jd halangan bila charger notebook cik dieya hilang...hilang sbb tinggal dlm scooter..baca entry scooter hilang kalaw nak tawu..


start charger hilang,cik dieya boleh online pun sebab pinjam charger kawan saya yg baik hati.hehe..tapi sekarang dah x perlu lagi,sebab hari ni ayahanda dah belikan charger yang baru untuk saya!so sekarang x boleh update n layan muvie tetiap hari n bila2 masa saya mahu..sukanya!


tadi ayahanda cakap mama ada call dalam pukul 11 lebih..means lepas subuh dekat madinah..hari selasa ni mama dah nak balik mesia..rinduu sangat! and sepanjang mama xda nih,memang cik dieya la masak untuk adik-adik..haha macam x pecaya pun ada kan..and hari nih, masak tomyam superb! menjadi n sedap gilon! 


okay okay skip la dat subject. bukannya korang boleh rasa pun tomyam tu macam mana kan..hehe..point paling utama untuk entry nih..cik dieya nak bagitau yg cik dieya dah selesai berjuang untuk final exam a.k.a last semester! last paper cik dieya 26hb lepas..and dengan rasminya dah tamatlah diploma dekat poly :) weehuuu sgt gembira! kira sekarang nih tengah bercuti puas-puas and hopefully dapat tawaran untuk sambung degree.


sedar x sedar dah 3 tahun cik dieya study kat poly...dari semester pertama,pegi poly pakai wheelchair,and then bertongkat,sampaila sekarang dah jalan mcm normal..untuk sapa-sapa yg x tahu,1st semester amat menyedihkan sebab saya accident teruk sebelum dapat tawaran buat diploma. tapi semangat saya kuat! hehe..yg lepas tu,lepas la k..sekarang,cuma menunggu result kuar..doa-doakan semuanya cemerlang..


and dalam masa tiga tahun ni jugakk,mcm2 yg jadi...kenal hati manis saya, kenal kawan-kawan baik saya,kenal erti hidup senang n susah n macam-macam lagi..heyyy rindu semua tu!apa-apapun sekarang cik dieya nak enjoy cuti dulu and dah puas cuti baru nak pikir patut keja part-time ataupun tak :)


jumpa lagi next entry!
thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers