Sunday, January 30, 2011

32 > pendrive

sedihh~~~
awal-awal entry dah cakap sedih kan?dgn salam apa pun x bagi


Assalamualaikum :)
haa~ dis is a short entry. saya nak beli pendrive baru. perlukah bagitaw?
hehe who cares? blog shaye,shaye nk crite apew pown buleh la kan?? blablabla


okay macam ni..kelmarin decide nak pegi umah kawan,sbb ada little discussion.
then dalam tgh hari mcm tuh dapat taw ada pc fair dekat jitra mall.
and plg sedihnya,tu hari last okay. macam mana la saya boleh xtaw pape pasal pc fair tu?
baik gila saya x keluar rumah sampai jd mcm katak bwh tmpurung kepala.
eyh tempurung kelapa! hahahaha


so tgh hari tuh terus la pulun-pulun text kawan saya ni,ajak g sna sama-sama
mmg dya pn ada niat nak g sana.so dari pegi asing2,y not pegi tgether-gether kan?
motif utama nak pegi,sbb nak cari endrive murah-murah.
but know what~ yg promosi happy hour segala bagai tuh suma dah habis
yg ada sumanya harga biasa kat pasaran
kalaw mcm tuh,xyah pegi pc fair pun xpe kan? beli ja dkt kedai biasa pun boleh


dgn hati kuciwa, berjalan-jalan jugakla meronda tgk apa yg patut.
teman kawan cik dieya beli brg-brg yg dah rosak n lama katanya..
pastuh,trus g umah kawan utk discussion


kira sbg pengakhirannya, saya x beli satu pendrive pun kat sana
punya la tertarik dgn bag notebook..speaker..tapi semua dah ada kan?
plus mmg x berapa ada mood nak shopping.semata2 kluar tgh hri nk cari pendrive
so jalan-jalan teman kawan pun jadilah..


hukhukhuk..bila lg nak ada pc fair~


lupa plak nk bagitaw : japgi nak jumpa kawan lama, amek barang online saya beli dkt dya! :D
thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers