Friday, January 21, 2011

29 > hari ni hari sabtu

selamat hari sabtu semuaaa!!!
hehe actually title entry kali neyh memang x semena pun.semata-mata nak ltak as title. btw hari ni terasa macam banyak kerja nak dibuat. padahal apa2 pun belum start lagi kan? stakat online,ber-mukabuku,blogwalking,tu nak kata kerja banyak ka dieya? haha


okay2..tadi pagi dah siap satu kerja dat is, tolong mama pegi kedai beli barang. ceyh~ bajet mcm kerja berat.haha yayaya bagi cik dieya mmg berat kalaw salah satu barang dlm list tu adalah incik daging. yayaya daging lembu mak kita slalu masak tu kan. hehehe. kalaw nak mintak saya beli sayur,ikan,udang,sotong and yg sewaktu dgnnya, brg2 dapur, brg2 keperluan, kira semua tu pass la. tapi kalaw suruh saya beli daging, mmg saya x pandai nk belek daging mcm mana patut ambil.at last, saya cakap "bang,amek daging pejal.xnak lemak". tapi stiap kali tu jugak mama cakap dapat daging berurat banyak la,daging lama la apa la.wuaaaaa memang saya x reti. nak gelak kan?yayaya sila gelak =.=


okay dah lepas satu kerja kan, sekarang mmg tgh free update mr bloggie and ber-mukabuku. free la sgt kan. padahal byk homework belum siap. satu- soalan taxation ada 4 soalan belum siap. dua- soalan pastyear kewangan perniagaan. tiga- report audit yg belum siap review n belum print. so lepas ni, plg penting kna siapkan homework dulu..


okay. lg satu yg penting, malam ni kena main tepung lagi. ada org order chocolate cakes. hey hey hey saya bukan handal ok.haha stakat chocs cake yg biasa biasa saja. org mintak,baru buat. so malam ni dah taw dah mmg x free sbb kena berbizian di dapur---isk berbizian tu ayat apa? hahaha


haa~ tu pasal malam kan.pasal petang ni,saya nak keluar. hehe keluar makan dgn hati manis. org ajak,xkan xnak kan? hehe..lagipun ada keja sikit nak bincang. kalau ikut, planning asal nak g tgk wayang. tapi semua crita skrg ni boleh bagi cik dieya pengsan dulu sebelum habis cerita. yup! scerita seram. x kisah la cerita tu seram betul xpun seram lawak crta hantu lawak, saya memang xleyh tengok. sapa yg kenal saya betul2,mmg taw saya x layan crita mcm tuh. =.=" and plg x besh, dah ramai gyla kawan kawan ajak p tgk khurafat. iskkkkk xmaw kawan la cmnih 


okay so takat neyh ja rasanya. haaa, skrg dah bulan 1. dalam masa lebih kurang 3 bulan lagi,cik dieya dah nak habis wat diploma. no pin UPU pun dah beli. tapi x isi lagi.. ada suggestion x saya sesuai apply u mana? skrg saya ambil accounting. and saya mmg kalaw boleh nak smbung course yg sama. doakan cik dieya dapat futher study wat degree taw ! daaaa~
thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers