Tuesday, December 14, 2010

19 > gembirakan hati

hati saya sedang bersedih
esok hari saya minta adanya pelangi
saya tringin nak tgk pelangi chantek!


esok juga harus gembirakan hati
eyh bukan esok. sebelum tdo neyh hati sudah perlu bergembira
jd nak tdo nanti kena senyum penuh makna
baru nyenyak tdo


and esok pagi pulakk
nak gembirakan hati dgn makanan
bila sedih, makanan ja maw jd teman kan?
esok mesti dapatkan waffer dekat cafe lepas habis kelas 
saya rindu waffer coklat+peanut butter xpun yg apple flavour!
and saya jugak nak beli ice-cream 2 scope mint-flavour
utk desert slpas lunch esok hari
apple mint or chocolate chip flavoured akan menjadi mangsa
kira esok pergi kelas kena tumpu study
senyum dalam kelas
and dapatkan waffer serta ice-cream kat cafe


saya juga rindu nak bake
tp mixer rosak. esok kena gembirakan hati
nak tanya mama, kalaw2 mama maw p repair mixer xpun
beli yg baru trus.. :)


sekarang sudah mampu tersenyum
walaupun hanya dgn menda2 ringkas yg akan dilakukan esk hari
jadi sekarang sudah bersedia utk tdo
1st...senyum :)
lalalalala jumpa lg next entry!


p/s : mood penulis adalah berubah dgn tidak semena-mena.harap maaf.emosinya trganggu
thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers