Tuesday, November 16, 2010

10 > raya mode

hellow3~
hari ni bukak fb x kisahlah pagi ke ptg ke mlm ke
memang sana sini wish slamat hari raya
termasuk kamu kamu dan kamu..kan?
haha saya pun macam tu jugak la

yang tu dalam fb
neyh..kat sini neyh cmna?
okay2..jum kita dengar cik dieya wish dlm blog plak

dengan ini saya mengucapkan
"SALAM AIDILADHA"
kepada semua yang mengenali diri ini
termasuklah kamu kamu dan kamu yg kenal saya dalam blog ni
haha boleh la kan macam tu?
wish panjang2 pun maksudnya tetap sama kan?
(cakap jela tgh kalut)
haha yaa saya kalut online sebab dah nak balik Perlis kejap je lagi
dan dan dan saya xleyh online dah :(
huk3...

apa-apa pun sambut raya neyh sambut dgn sederhana yea
muga sempena aidiladha neyh,
sentiasa mengingatkankan kita tentang erti pengorbanan
terutamanya pengorbanan ibu bapa kita
juga Rasul junjungan,Nabi Muhammad S.A.W

aip! jgn lupa mohon ampun mohon maaf kat ibu bapa taw
jgn ingat raya puasa ja patut mintak maaf 
addoiii2...neyh dah mcm berleter lak kn?
hehehe...

tapi...raya kali neyh sedikit sedih
ayahanda saya xda bersama
beliau sedang sibuk mengerjakan ibadah haji di Tanah Suci
and...hari neyh semua kat Tanah Arab dah smbut raya
rindunyaa kat ayahanda
harap2 beliau sentiasa sihat utk mengerjakan ibadah

sampai sini dulu lah
kita jumpa lg next entry bila saya dah boleh online
salam aidiladha sekali lagi
daadaaaa~



thanks sebab sudi usha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers